Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Víte, že… dopisy potřebují rodičovskou lásku?

| Minuta čtení

Dopisy jsou jako malé děti. Potřebují velkou péči a starostlivost, zejména v prenatálním věku. Když se rodí jako myšlenka.

Pokud je zmatená a nejasná, budete mít později s dopisem problémy. Nepomůže vám špičková porodnice, ani profesionální porodní tým.

Nepočítejte, že udělají velkou díru do světa a s velkou pravděpodobností skončí ve zvláštní škole.

Jejich komunikační schopnosti budou velmi omezené a klienti z nich budou zoufalí. Někteří je budou ignorovat a jiní se jim budou posmívat.  Znáte lidi…

Proto se u každého nového dopisu nejdříve zamyslete a ujasněte si 3 věci:

  • co chcete klientovi říci,
  • co to pro něj znamená,
  • a co má udělat.

V tomto pořadí je také do dopisu napište. A nebojte se dát každou informaci do zvláštního odstavce. Trochu si s nimi pohrajte.

Čím jasnější a strukturovanější dopis bude, tím lépe. Každé dítě potřebuje trochu pomazlit, tak se nestyďte.

Klient bude šťastný, když jej navedete. Vy budete spokojenější, protože udělá přesně to, co potřebujete.


Buďte v obraze

Jednou měsíčně vám pošleme shrnutí s nejnovějšími články

Přidejte svůj komentář

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 5057×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 2428×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 2069×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web