Dopisy jsou jako malé děti. Potřebují velkou péči a starostlivost, zejména v prenatálním věku. Když se rodí jako myšlenka.
Pokud je zmatená a nejasná, budete mít později s dopisem problémy. Nepomůže vám špičková porodnice, ani profesionální porodní tým.
Nepočítejte, že udělají velkou díru do světa a s velkou pravděpodobností skončí ve zvláštní škole.
Jejich komunikační schopnosti budou velmi omezené a klienti z nich budou zoufalí. Někteří je budou ignorovat a jiní se jim budou posmívat. Znáte lidi…
Proto se u každého nového dopisu nejdříve zamyslete a ujasněte si 3 věci:
- co chcete klientovi říci,
- co to pro něj znamená,
- a co má udělat.
V tomto pořadí je také do dopisu napište. A nebojte se dát každou informaci do zvláštního odstavce. Trochu si s nimi pohrajte.
Čím jasnější a strukturovanější dopis bude, tím lépe. Každé dítě potřebuje trochu pomazlit, tak se nestyďte.
Klient bude šťastný, když jej navedete. Vy budete spokojenější, protože udělá přesně to, co potřebujete.