Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Víte, že…

| Minuta čtení

…máte pouze 5 sekund na získání pozornosti čtenáře, kterému píšete e-mail?

Platí to ale pouze v případě, že váš e-mail vůbec otevře. Na rozhodnutí, zda klikne ve svém mailboxu právě na ten váš, má pouhé 3 sekundy. Pak teprve přijde vaše pětisekundová šance.

Řeč je o direkt e-mailech, které plní naše poštovní schránky a snaží se urvat kousek naší pozornosti.

Většina z nich připomíná členy jedné sekty, kteří zvoní u našich dveří, a když otevřete, položí vám rafinovanou otázku a …

…vy je rychle přibouchnete (e-mail letí do koše). Proto jsou klienti obezřetní.

Pokud nechcete skončit za zavřenými dveřmi (s baťohem na zádech), musíte klienta zaujmout během 5 sekund. Víc času nemáte.

Zdá se vám to přehnané? Neuvěřitelné?

Ale je to tak. Důvod je nasnadě. Každý den nás zasáhne 3 000 různých reklam. Někteří specialisté tvrdí, že jich už je 5 000. Ano, čtete správně, pět tisíc reklamních zpráv denně.

Hustí je do nás od rána do večera, v televizi, na webu, v metru, v novinách, na YouTube, v autobuse, na billboardech,…

…na počítači, v telefonu, na tabletu.

Jsou všude, kam se podíváte. Někdy už se bojím zvednout na toaletě prkénko.

Tak není divu, že mají klienti na váš e-mail maximálně 5 sekund. Smiřte se s tím. A změňte styl psaní.

Pokud si nejste jisti, nebo opravdu nevíte, kudy kam, přečtěte si rady od profíka. Ví, jak klienta zaujmout a svými texty prodává. On jednoduše ví, jak na to.


Buďte v obraze

Jednou měsíčně vám pošleme shrnutí s nejnovějšími články

Přidejte svůj komentář

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 5057×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 2428×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 2069×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web