…máte pouze 5 sekund na získání pozornosti čtenáře, kterému píšete e-mail?
Platí to ale pouze v případě, že váš e-mail vůbec otevře. Na rozhodnutí, zda klikne ve svém mailboxu právě na ten váš, má pouhé 3 sekundy. Pak teprve přijde vaše pětisekundová šance.
Řeč je o direkt e-mailech, které plní naše poštovní schránky a snaží se urvat kousek naší pozornosti.
Většina z nich připomíná členy jedné sekty, kteří zvoní u našich dveří, a když otevřete, položí vám rafinovanou otázku a …
…vy je rychle přibouchnete (e-mail letí do koše). Proto jsou klienti obezřetní.
Pokud nechcete skončit za zavřenými dveřmi (s baťohem na zádech), musíte klienta zaujmout během 5 sekund. Víc času nemáte.
Zdá se vám to přehnané? Neuvěřitelné?
Ale je to tak. Důvod je nasnadě. Každý den nás zasáhne 3 000 různých reklam. Někteří specialisté tvrdí, že jich už je 5 000. Ano, čtete správně, pět tisíc reklamních zpráv denně.
Hustí je do nás od rána do večera, v televizi, na webu, v metru, v novinách, na YouTube, v autobuse, na billboardech,…
…na počítači, v telefonu, na tabletu.
Jsou všude, kam se podíváte. Někdy už se bojím zvednout na toaletě prkénko.
Tak není divu, že mají klienti na váš e-mail maximálně 5 sekund. Smiřte se s tím. A změňte styl psaní.
Pokud si nejste jisti, nebo opravdu nevíte, kudy kam, přečtěte si rady od profíka. Ví, jak klienta zaujmout a svými texty prodává. On jednoduše ví, jak na to.