Transpromo je styl komunikace, který v jednom dokumentu kombinuje TRANSakční data s PROMO informacemi marketingového charakteru. Cílem je přimět klienty přečíst si nabídku na novou službu (tedy něco, co je nezajímá) v okamžiku, kdy si prohlíží svojí útratu z minulého měsíce (která je samozřejmě zajímá).
Ve světě jde o poměrně běžný způsob komunikace velkých firem, u nás je zatím v plenkách.
Proto mě zaujala a velmi potěšila účtenka od Fruitisima, kde si občas kupuji zeleninový koktejl. Žabinec, jak tomu říká můj kamarád.
Na účtence jsou dvě TRANsakce a mezi nimi je „něco“ navíc. Nečekejte však žádnou nabídku služby, ale něco úplně jiného. Něco, co potěší, zlepší náladu a vykouzlí úsměv na rtech.
Podívejte se sami. Na druhý řádek…
Není na tom účtu také nějaká inspirace i pro vás?