Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Transpromo a žabinec

| Minuta čtení

Transpromo je styl komunikace, který v jednom dokumentu kombinuje TRANSakční data s PROMO informacemi marketingového charakteru. Cílem je přimět klienty přečíst si nabídku na novou službu (tedy něco, co je nezajímá) v okamžiku, kdy si prohlíží svojí útratu z minulého měsíce (která je samozřejmě zajímá).

Ve světě jde o poměrně běžný způsob komunikace velkých firem, u nás je zatím v plenkách.

Proto mě zaujala a velmi potěšila účtenka od Fruitisima, kde si občas kupuji zeleninový koktejl. Žabinec, jak tomu říká můj kamarád.

Na účtence jsou dvě TRANsakce a mezi nimi je „něco“ navíc. Nečekejte však žádnou nabídku služby, ale něco úplně jiného. Něco, co potěší, zlepší náladu a vykouzlí úsměv na rtech.

Podívejte se sami. Na druhý řádek…

IMG_7401

Není na tom účtu také nějaká inspirace i pro vás?

 

 


Buďte v obraze

Jednou měsíčně vám pošleme shrnutí s nejnovějšími články

Přidejte svůj komentář

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 2422×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 1006×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 648×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1016 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web