Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Čekáme na vaši zprávu – či příspěvek na Zeď nářků

Máte cokoli na srdci? Určitě nám napište! Odpovíme všem a na vše.

Setkali jste se osobně se špatným příkladem komunikace nějaké firmy se zákazníkem? Napište ji na Zeď nářků!

Další soubor

info@nedasetocist.cz

Na zprávy odpovídáme obvykle do 2 dnů.
Můžete se obrátit i přímo na vedoucího našeho týmu.

Martin Hofmeister
Martin Hofmeister
Vedoucí týmu NedáSeToČíst.cz martin.hofmeister@cgos.cz
Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 2422×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 1006×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 648×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1016 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web