Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Proč vznikl tento blog?

Z naštvanosti. Nebo spíše ze zoufalství – nad tím, jak špatně komunikují firmy s těmi, na kterých jsou přímo závislé. Se svými zákazníky.

Nechceme nikoho zesměšňovat ani stavět na pranýř. Chceme přimět firmy k zamyšlení – a rozpoutat diskuzi, jak zlepšit firemní komunikaci s klienty.

Není to ostatně tak nemožné. Stačí se držet pár základních pravidel. Dívat se kolem sebe a poučit se z chyb – svých vlastních či těch druhých.

A někdy vlastně jen stačí poslouchat, jak se lidé mezi sebou normálně baví a co vlastně chtějí. Pak jim už nikdy nenapíšete nesrozumitelné nesmysly.

Vždyť to budou číst přece… vaši zákazníci.

Buďte v obraze

Jednou měsíčně vám pošleme shrnutí s nejnovějšími články
Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 3226×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 1353×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 1099×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web