Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Dopisy šly do rádia

| Minuta čtení

Téma klientských dopisů je nudné, nezajímavé a ani trochu sexy. Takový pocit mívám, když se bavím s některými redaktory business novin a časopisů o vydání nějakého článku na toto téma.

A mají pravdu. Není v nich ani trocha sexu. Nevystupuje v nich žádná celebrita a neteče žádná krev. Počet mrtvých se až tragicky blíží k nule. Prostě nuda. Nastartování kariéry ani zvýšení nákladu díky nim opravdu nezískají.

Dopisy také nemají aféry, nekradou ani nekandidují do parlamentu. Jsou jenom takovou tajnou armádou, která denně ovlivňuje miliony klientů. Ta pracuje potichu a nikde se tím nechlubí. Její PR oddělení je dlouhodobě na dovolené.

Existence této armády si často nevšimly ani firmy, ve kterých působí. Tak proč očekávat, že by zajímala někoho od novin. Poněkud tristní situace…

O to větší radost jsem měl, když jsem se potkal s bílou vránou mezi redaktory. “Seděla” naproti mně ve studiu rádia Zet a v rozporu s trendem mi tvrdila, vlastně tvrdil, že dopisy jsou zajímavé téma.

Redaktor Petr Kozlíček to myslel vážně a tak jsme se spolu 30 minut bavili o dopisech ve velkých firmách. Nejvíce jej zajímalo, proč jsou dopisy klientům nesrozumitelné, proč za ně firmy utrácejí stamiliony ročně a přesto jim nevěnují dostatečnou pozornost.

Také vám to není jasné? Poslechněte si náš rozhovor. Pochopíte podstatu.

Zajímá vás návod na vytvoření systému, který generuje srozumitelné dopisy? Tady jej máte.

Jste ve vedení firmy a hledáte úspory, ideálně v desítkách milionů ročně? Tento rozhovor vám řekne, kde je najdete.


Buďte v obraze

Jednou měsíčně vám pošleme shrnutí s nejnovějšími články

Přidejte svůj komentář

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 5057×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 2428×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 2069×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web