Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Komunikujte stručně: nejlépe jedno hlavní sdělení!

Na list papíru se toho vejde opravdu hodně. To ale neznamená, že tam všechny informace musíte vtěsnat. Každá Vaše komunikace má mít jedno hlavní sdělení, všechny ostatní informace (pokud jsou vůbec nutné) by se k němu měly vztahovat. Říká se, že papír snese všechno… Klient ale ne.

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 30364×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 11364×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 10196×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web