Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Jděte rovnou k věci a sdělte klientům, co mají dělat!

Klienty nebaví pátrat, co po nich chcete a zda vůbec něco. Pracovníci Vaší zákaznické linky určitě neslouží k tomu, aby vysvětlovali, co klientovi píšete. Každé Vaše sdělení proto musí mít jednoznačně rozeznatelné call-to-action. Pokud klient neví, co má dělat, dělat to nebude.

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 30364×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 11364×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 10196×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web