Menu Hledat
Nedá se to číst První český blog o tom,
jak si psát s klienty

Dbejte na vizuální stránku klientské korespondence!

Pamatujte, že „obal prodává“ a jak Vaše korespondence vypadá na první pohled, tak bude klient posuzovat i její obsah. Strukturované a hierarchizované informace vhodně podpořte grafickou úpravou. Nebojte se přitom inspirovat u marketingových sdělení. Kdo říká, že výpis z účtu musí být černobílý, nudný a klient jej nemůže číst snadno a třeba i rád?

Menu
Zpět nahoru
Nejčtenější

30 chyb, které možná ničí i váš dopis – díl první

7. 7. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 30364×
Znáte ten pocit, kdy zjistíte, že jste nějaké slovo roky psali špatně? Já bohužel ano. Naposledy jsem ho zažil minulý…
9 komentářů

30 chyb, které možná kazí i váš dopis – díl druhý

19. 8. 2015 | Martin Hofmeister
Zobrazeno 11364×
V minulém díle jsme si představili 15 častých chyb, se kterými se v psaných textech setkává jeden z našich copywriterů.…
2 komentáře

Jak napsat direct e-mail

14. 11. 2016 | Otto Bohuš
Zobrazeno 10196×
S myšlenkami se to má jako s dětmi: každý má nejraději ty své. Podobná logika platí i při rozesílání prodejních…
1 komentář
CopyGeneral
MKTI
© 1017 NedáSeToČíst.cz
Klasický web | Mobilní web