Připravil jsem pro vás nový seriál. Je nabitý zkušenostmi a informacemi z praxe lidí, kteří s klientskými dopisy léta pracují a mají jejich problematiku perfektně zažitou.
Chcete posílat dopisy, které budou vaši klienti milovat? Tento seriál je určen přesně vám.
Chcete přitom snížit i náklady? Lepší zdroj informací nenajdete.
Nechci vám předkládat jednostranný pohled, a tak jsem se podíval na dopisy z pohledu různých profesí. Vyzpovídal jsem business analytičku, produktovou specialistku, manažera pro klientskou korespondenci, obchodního a marketingového specialistu a další.
Každý z těchto odborníků je sudičkou, která může zásadním způsobem ovlivnit osud dopisu. Vnese do něj esenci svého myšlení a přístupu ke klientovi. Tím mu umožní vzlet, nebo naopak způsobí strmý pád. Dopis pak komunikuje se svými adresáty podle toho, jaká sudička byla u jeho kolébky silnější.
Na úvod našeho rozhovoru jsem se všech zeptal, co by udělali, kdyby se ve své firmě stali ředitelem přes klientskou korespondenci. Firma by “jim” koupila nový tiskový systém a chtěla do něj převést všechny dopisy. Měli by absolutně volné ruce, neomezoval je nedostatek lidí, ani nulový zájem ze strany vedení.
Mohli se zasnít a předložit mi postup na výrobu ideálního dopisu. Po chvilce jsem se jich zeptal na jednu jednoduchou otázku.
Jaké kroky je potřeba udělat pro vznik srozumitelného dopisu?
Pak už jsem jenom poslouchal a zapisoval.
1. Business analytička
První, koho jsem vyzpovídal, byla business analytička Darina Beleščáková, která se věnovala tvorbě nových dopisů posledních 48 měsíců. Tedy celé 4 roky každodenního života s dopisy.
Darina mi popsala 5 kroků, které změnily dopisy v její bance. Okopírujte je. Nebojte se toho! Snižte si náklady a nastartujte éru nových dopisů i u vás. Využijte jejích zkušeností!
Zkušenosti 1. sudičky – business analytička Darina Beleščáková
2. Marketingová specialistka
Jako druhou sudičku jsem získal marketingovou specialistku Ditu Hejdukovou. Dita se věnuje dopisům řadu let. Pro nás má jednu vzácnou přednost. Svůj marketingový pohled obohatila lety zkušeností produktové specialistky. V 6 bodech od ní získáte esenci zkušeností dvou odborníků. Připravte se na pořádnou nálož, čeká vás rychlokurz 2 v 1.
Zkušenosti 2. sudičky – marketingová specialistka Dita Hejduková
3. Manažer oddělení klientské korespondence
Třetím v řade je manažer oddělení klientské korespondence Miroslav Havel, který vedl oddělení klientské korespondence. Jeho cílem bylo uřídit všechna oddělení, která se podílejí na vývoji dopisů. Tomuto ďábelskému úkolu se věnoval 20 let ve 3 pojišťovnách.
Zkušenosti 3. sudičky – manažera oddělení klientské korespondence
4. Produktový specialista
Čtvrtou sudičkou je produktový specialista „vizionář“ Jan Šepek. Letité zkušenosti, obrovské zaujetí a vášeň pro dopisy z něj dělají skvělého průvodce na výlet do budoucnosti.
Vysvětlí vám, k čemu je dobrá mikrosegmentace, proč je nutná mikrokomunikace a možná se dovíte i co je to mikrodopis.
Zkušenosti 4. sudičky – produktového specialisty
7 sudiček
- sudička – business analytička Darina Beleščáková
- sudička – marketingová specialistka Dita Hejduková
- sudička – manažer oddělení klientské korespondence Miroslav Havel
- sudička – produktový specialista Jan Šepek
- sudička – bude následovat.